HEJSAN IGENSAN!



Mina sladdar har varit på vift. Först var jag på vift och då hade jag med mig mina sladdar. Sen stack jag ifrån stället jag var på vift i. Då stannade mina sladdar kvar och var på vift på egen hand. Nu har de varit borta ett tag och det har jag tyckt varit tråkigt. Men själva - att vara på vift - är nyttigt. Så nu känner jag mig glad. Kamera, dator, sladdar... allt på samma ställe där jag är. Nästa gång reser vi ut och hem tillsammans. Hej hopp!

Anne-Marie,

som i sitt nästa inlägg tänker hylla mina lärare och utbildare på Lärarhögskolan. Speciellt matematiska institutionen som gav mig mod att tänka i andra banor... TÄNK ATT FÅ TÄNKA MATEMATIK EN ANING FRITT

Kommentarer
Postat av: Killfröken

Hej

Har du sett de nya nationella proven för skolår tre?

Jag tolkar det som att matematikens A-prov är ett kombinerat matematik- och svenskprov. Visst är det coolt?



//Killfröken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback