MAILKORGENS INNEHÅLL




Min mailkorgs innehåll är nog inte så privat som det kan tyckas.

Jag får väldigt många mail om skolfrågor.
Det välkomnar jag. Ibland tar jag upp en tråd i de frågor jag får och skriver ett inlägg i bloggen.
Och diskussionen jag får delta i är viktig.
Ibland funderar jag på att ha en liten kolumn:

Anne-Marie svarar...

men kanske är hela bloggidén just det - att lämna svar på en del saker, men vad bättre är - skapa fler frågor kring det vi tror oss veta svaret till. Det senare intresserar mig mer. Körling frågar....


Anne-Marie,
som ödmjukt och vänligt men en aning bestämt säger: NI ÄR VÄLKOMNA! MYCKET VÄLKOMNA! Det är aldrig ni som trampar in utan snarare jag som trampar ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback