Vacker avsändare

God Morgon!
Den nya blanka dagen har du mött, kanske även din spegelbild. I mötet av dessa båda önskar jag att du såg det unika..... du är konstnären som ger dagen dess motiv. Din paletts färger är din omgivning....ni skall förenas. Du har redan påbörjat motivet....



I mailens fantastiska palett syns mina kontakters omsorg om mig. Jag upplever mig vårdad, omtänkt och hyst. Det sista tycker jag är så vackert. Att vara hyst ... det är en svår konst och en mycket enkel sådan ... i stort sett kan detta ord översättas med den aktivitet som omtänkandet visar. Jag hyser många, många inom mig. En del är inte längre i livet, andra finns inte längre i mitt liv och de flesta springer ut och in i mitt liv som glada vänner.

Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback