Nöjesnyheter!



Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Mats

Underbart - jag älskar det förbjudna ostoppbara skrattet!



Och vattenkannan... och platåskorna...

Postat av: Ferhat

Är allt bra med dig annars? :)

2009-08-28 @ 20:33:09
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Jesús

Ett gott skratt!



Ha en vacker veckoslut.

2009-08-28 @ 20:33:27
Postat av: majvor

Skrattar - men blir lite ledsen också över att kvinnoskor görs så opraktiska att inte ens ett proffs kan gå i dem... om det nu inte är kjolen som är så snäv att gången bör vara ett trippande efter någon som går före och visar vad som behöver vattnas för att växa... (för vilken funktion har annars vattenkannan annat än att lyfta fram det absurda...)

2009-08-29 @ 11:44:18
Postat av: Anonym

Hejsan.

Jag skrattar mest åt nyhetsuppläsarna... och så skrattar jag förstås åt det absurda. Men jag tycker hon är klok som inte kryper ut utan försöker in i det längsta. Allt gott allesammans. A-M

2009-08-29 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback