Klassrummet - en återförening



Jag vet precis hur jag vill ha mitt klassrum. Det som är svårast är att bära runt på möblerna ensam, dra bokhyllorna hit och dit - men jag har en tanke om själva syftet med rummet. Imorgon ger jag mig på min rumsorganisation igen. Nu är jag skapat en första ordning i röran. En sak vet jag med bestämdhet - klassrummet är en så mycket roligare plats om eleverna finns där. Jag saknade dem så ofantligt. Jag klappade på deras arbetsböcker och stod länge och tittade på en del av de arbeten vi lämnat bakom oss. Nu är det framtid och vidareutveckling som ska råda härinne.

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Giraphen

Tack för titten på min blogg och tack för all inspiration på din. Sitter här och funderar på skolstarten, nya ettor är på ingång. Härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback