ELEV i min blogg

Hej jag är en elev i Ann-Maries klass
Det här har vi gjort i veckan. Vi har fått våra matte böker. Dom är jätte roliga. Vi har skrivit ,ritat och läst.
Ann-Marie har läst en jätte rolig och bra bok för oss. Den heter Min vän Percys magiska gymnastikskor.
Jag har lärt mig väldigt mycket dom här veckorna.
Idag har jag lärt mig att jag kan byta ord när jag läser.Jag har också lärt mig att skriva bra utvarderingar efter jag har arbetat.Men jag har lärt mig mycket mer.
Ann-Marie är så himlans bra på att förklara.
Jag älskar när hon läser högt för oss! 


elev

Kommentarer
Postat av: Barbro Lundgren



Oj, vad man lär sig mycket i den här klassen.En mamma

2008-09-12 @ 16:04:43
Postat av: thord wiman



"JAG VILL BÖRJA I SKOLAN!"



2008-09-12 @ 16:33:48
Postat av: Jonas Hällebrand

Du har tur som har en så bra lärarinna som Ann-Marie.

Lär dig massor varje dag och njut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback