BLOGGPROMENADER



Det här är en liten trevlig blogg att besöka. Den tycker jag om. Den gör mig glad. Bra bildval också. Denna blogg har valt Boteros konst till header.

http://somgjorda.blogspot.com/2008/09/tonringen-i-mig-gr-uppror.html



Här är en annan blogg - Finbars Allehanda - den är ny - men personen som skriver är en gammal vän som precis börjat blogga. Jag tror hon kommer riva och klösas en aning. När hon blivit varm i kläderna. Hon har valt konstnären Rothko till sin header.

http://www.finbarsallehanda.blogspot.com

Så här kan man också presentera sina bloggvänner. Jag ska leta upp några nya.
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: J / LK

Men Oj, vad märkligt....Bilden på kvinnan har jag som stor inramad tavla över soffan i mitt vardagsrum :) Jag brukar säga till de barn som kommer hit att det är jag som ligger där och läser brev.....som svar får jag öppna munnar och häpna miner!



Min farbror är Botero-fan och han ger mig mycket sånt som han själv gillar....Man kan säga att han smittas medvetet!



Kram från mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback