BLOGGMÖTE PÅ SKOLFORUM...?

I ett av svaren på mina blogginlägg står detta:

Bloggen skapar möten skriver du- så rätt. Att ha mött dig -både på bloggen och sedan i real life- har betytt mycket för mig. Och jag hoppas på mer, impulser, betydelse- kanske någon form av samarbete? Och också att möta andra av dina bloggare -hittills bara i bloggvärlden.
Men vad säger ni A-M:s vänner på bloggen? -Ses vi kanske efter A-M:s framträdande på Ämnestorget på Skolforum på onsdagens em? Då mellan 14 och 15? Skulle vara kul att träffa er pratandes med vår alltid lika inspirerande AM!
Så min fråga: Ses vi?

Jag är på skolforum, Älvsjö, tisdagen nästa vecka, håller jag ett seminarium kring språkligheten, samma dag sitter jag i panelen för HETA DEBATTER och diskuterar betygsfrågan och hurvida betyg hjälper eleverna i skolan, jag tänker hålla ett strikt barnperspektiv och ett mycket medvetet lärarperspektiv.

På Onsdag håller jag en kort öppen kort föreläsning om hur att tänka då man genomför en bildpromenad... Välkomna alla gånger... och vill ni se varandra in real life... kom till Ämnestorget för språk. Jag är där!



Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Kari

Hei Anne-Marie: Jeg er i Norrköping med 10 skoleledere fra Ås 26.-30. oktober.

Er Älvsjø i nærheten, så vi også kan treffes?? :-)

Klem! Kari

2008-10-20 @ 07:35:08
Postat av: Camilla

Jag har sällan någon längtan till storstan, men nu känns livet långt därifrån riktigt, riktigt tråkigt. Å, vad gärna jag hade velat vara med er - där och då. Men jag får trösta mig med att ni finns i mina tankar. Skriv gärna och berätta om ert möte... in real life.

2008-10-20 @ 08:58:12
Postat av: annika

Skulle gärna komma på onsdag men är på mässan endast tisdag. Kommer och lyssnar på dig, då om betygen.

2008-10-20 @ 09:22:42
Postat av: Jonas Hällebrand

Klart man kommer, lyssnar och minglar efteråt...

Postat av: Marie

Åhh jag vill också vara med!!! men kan inte eftersom jag inte är där då vi redan har haft vårt höstlov. Ha det bra och jag är redan nyfiken på hur Reallife träffen blir :D

2008-10-20 @ 17:32:55
URL: http://opedagogen.blogspot.com/
Postat av: Jonas Hällebrand

Hej igen. På vilket ämnestorg skall du tala Anne-Marie

2008-10-20 @ 19:38:22
URL: http://ikt-pedagog.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej - så härligt att se ert gensvar - och veta att vi kanske skulle kunna mötas - Jonas - jag är på ämnestorget... syns där... 12.30 tror jag. A-M

2008-10-20 @ 19:46:11
Postat av: IT-mamman

Måste kolla så det inte krockar med andra inbokade seminarier, men ska iallafall lyssna på dig på tisdagen. Och bloggträffar är alltid roligt och upplyftande!

Har förresten gått ut med en facebookfråga om blogg-/IT-/pedagog-träff på After Fair på The Garden (inne på mässan) mån 27/10 kl. 17.15. Hej alla A-M´s läsare: Dyker ni upp då? :-)

2008-10-20 @ 22:27:45
URL: http://www.itmamman.se
Postat av: Anonym

Hej It-mamman - jag ska försöka komma på måndagen. Ser fram emot det. Anne-Marie

2008-10-20 @ 22:38:58
Postat av: Jonas Hällebrand

Attans också!

Varför Måndag...

skall på Ledningsmiddag med Nackas skolledare och sedan på konsert med Llyod Cole på kvällen men har inget för mig på tisdag em...

Förslag någon

2008-10-21 @ 11:15:50
URL: http://ikt-pedagog.blogspot.com
Postat av: Jonas Hällebrand

Skall försöka komma försent till skolledarna om det går.. ;-)

2008-10-21 @ 11:22:11
URL: http://ikt-pedagog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback