TJA VAD GÖR MAN INTE...

image2075

Vad gör man inte... och varför gör man det man gör. Jag hängde i romerska ringar.
Eleverna runt omkring (syns inte i bild) uppmuntrade mig med sina ord ... mer.. gör igen... kan du?..visa mer...har min lekfullhet inga gränser, inte viljan heller för den är gränslös... inte förståndet för jag vill inte alltid vara klok, inte kunskapen om att allt har sina begränsningar ... så efter flera spikraka snygga uppochnedhängningar (skryt) och armarna utåt sträck övningar (som de där akrobaterna gör, ännu mer skryt, ja jag är snart femtio, jag har rätt att skryta lite) i ett uppochnedvänt tillstånd ... sa kroppen ifrån.

Om kroppen hade kunnat prata så hade den sagt ungefär...
- Skyll dig själv. Du är inte riktigt klok som utsätter mig för det här...
Men som så ofta... struntar man i kroppens signaler... viljan segrar. På´t igen...
Mina elever skyndade sig att dokumentera. Här är resultatet.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Jesús J.

Roligt!

2008-01-09 @ 20:16:04
Postat av: erica lövgren

Det måste ha gjort susen för ryggskottet?! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback