REKLAM

Vägen till läsning - föreläsning av Anne-Marie Körling

Utvärdering - Om den här kvällen tänker jag

 

  • Mycket inspirerande att lyssna på engagerade pedagoger!
  • Bra idéer som jag tog till mig.
  • Tack! Roligt och inspirerande!
  • Kanonbra föreläsare!
  • Gav mycket inspiration att pröva!
  • Jag vill inte gå hem. Fantastiskt framförande!
  • Makalöst härlig kväll!
  • Mycket goda och inspirerande idéer.
  • Mycket inspirerande, roligt och lärorikt!
  • Mycket givande!
  • STRÅLANDE!
  • Toppen!
  • Mycket bra!!!
  • Lysande!
  • Intressant med många roliga och bra idéer!
  • En mycket givande kväll, ser fram emot nästa!
  • Tankeväckande och inspirerande!
  • Inspirerande! ?Matnyttigt? med verkliga exempel!
  • Fantastiskt!
  • Alldeles fantastisk föreläsning! Inspirerande.
  • Kul att också få bekräftelse på att mycket man gör är bra.

 


image2206

Jag fick en utvärdering tillsänt mig på mailen. Det är klart jag blir glad. Jag är en människa. Och jag vill nå fram.
Jag bugar, niger, tackar, ler och skrattar, hoppar och fnittrar... Tack till den skola som lyssnade. Ni ska veta att den som lyssnar också bidrar till att föreläsningen blir bra.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Magistern

Uppåtpuffar är både roligt och viktigt. Kul att läsa! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback