GOOGLE ANALYTICS 3



image2146

Lite nyfiken blir jag allt... på de besökare som besöker min blogg från Beverly Hills...
och över de besökare som kommer från Pennsylvania... de besök jag har från Cambodja vet jag vilka de är...och vilket väder som råder där, samt hur skolorna fungerar och hur vardagslivet ter sig... Jag är en nyfiken liten människa. Att få en världskarta där mina ord har landat... är för mig som en månlandning var för Armstrong. Jag gör mig egna ord om det mänskliga: 
Ett litet steg för alla andra men ett jättemärkligt för mig.
 

Sedan slår det mig med insikt... att man kan passera massor av platser i nätvärlden utan att det betyder något speciellt. Som att passera en människa på en storstadsgata ungefär. Men jag är inte bara en nyfiken människa, jag är en lekande också... kan göra mig berättelser och fantisera... vilket gör mig oändligt rik. Dock har jag två fötter på jorden... för att översätta detta till Armstrong blir det väl...
"det är knappast något steg för mänskligheten...jag står där jag står som människa".

Statistik är för övrigt ett redskap för analys. Man behöver kunna läsa det riktigt. Jag är inte läskunnig på området. Jag anar något som kanske är sant - därför säger jag också hej till Er i Italien, Spanien, Österrike, Danmark, Finland, Norge, Holland, Belgien och givetvis mina läsare här i Sverige. Alla så varmt välkomna. Oavsett vad ni representerar i en statistik eller i en analys. Min analys av det hela mynnar i orden - välkomna precis som de ni är!  

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Magda

Nu har jag också installerat Google Analytics. Spännande sak det bli att se vad jag får för information från den!

Postat av: Ulla-Karin

Hej!

Min tonårsbästis från Piteå bor numera i Holland och hon läser din blogg!!

2008-02-04 @ 10:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback