FRÖKENTACK!



Det sista vi gjorde för termin handlade om att måla kaffekoppar, rita pennor mot ett pappersark. Eleverna får titta och härma så mycket de vill. Men någon hjälp att göra sin egen kaffekopp, eller sin egna penna, sitt egna skrivande får de inte. De får pröva hur mycket de vill. Vi övar oss i att göra, tänka och utveckla i skolan. Så kommer det tillbaka. Elevernas gensvar på undervisningen. Här är kaffekoppen ritat igen... och det vackra brevet tar jag till mitt hjärta. Från hjärta till hjärta.



Fröken tackar tillbaka och håller mina elevers gensvar alldeles intill mitt lärarhjärta.
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Lena

OH-Lyckliga du! Gensvar från små människor! NJUT och GÖM både i ditt hjärta -och på en cd!

Allt ditt jobb denna termin - ja inte var det förgäves - det förräntates ordentligt skulle man väl kunna säga i dessa tider.

2008-12-20 @ 18:36:15
Postat av: jos

hej

2008-12-21 @ 14:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback