AUTOGRAFERNA



Julafton med många men också med Runan, Runström, forne anfallsspelaren i Hammarby.  Fixade några autografer till min klass. Får nog fixa några fler framöver. Runan skrev fina saker till mina elever. Så om mina elever har Runan som framtidsvision - Jag ska bli som Runan - så är modellen värd att ta efter, följa och härma - för att sedan göra något eget av.

YOUTUBE - HYLLNING TILL RUNSTRÖM

Anne-Marie

som minns en gång då jag satt bredvid Runan och såg en videoupptagning av en fotbollsmatch. Runan var på väg mot mål, snygg fotdans med boll, koncentrerad, snygg och fantastiskt ... jag tyckte folk pratade för mycket runt mig. Det här var ju för spännande. Jag bad Runan knipa, sluta prata, slog honom på knäet och sa - kan du sluta snacka, ser du inte hur spännande det är - varpå filmspelande Runa gjorde mål och jag skrek i högan sky, vände mig mot Runan och sa - Snyggt jobbat! Vilket mål,.,, och så var jag tillbaka i verkligheten. Med fotbollsmänniskor runt omkring har jag lärt mig att älska fotboll.

Kommentarer
Postat av: V i c k t o r i a

Runan... Mitt barn hade älskat mig litet extra mycket om Runan varit hos oss.



God Jul och fin fortsättning till Dig, min fina A-M!



En Varm Kram, V

Postat av: Sebastian

Jag älskar också fotboll fröken,Gott nytt år.

2008-12-31 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback