ANTECKNINGAR AV NÅGOT TIDIGARE



Så här kan mina anteckningar se ut. Jag jämförde med August Strindbergs anteckningar. Vi hade inte mycket gemensamt. Men jag har alltid en tuschpenna, som jag ritar med, en färgad penna som jag målar lite med, och absolut inte en blyerts för jag kan inte skriva med en blyertspenna ... bläck tycker jag inte heller om. Det är känsligt med vilken penna jag skriver. August Strindberg skrev nog med fjäderbläckdopparpenna ... även där försvann likheterna med honom. På det hela taget kan man undra varför jag jämför med August Strindberg.

Anne-Marie

som ser att jag funderat på Homo Sapiens och tänkt Homo Sappiens - den sappande människan

Kommentarer
Postat av: Kersti

Jag skriver helst med blyerts. Men det ska vara en lagom hård av den gala sorten som man kan vässa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback