SJÄLVPORTRÄTT IGEN

image1583

En annan form. Inget lärande alls. Kameran är nyköpt. Jag har inte lärt mig den. Jag kan inte något. Jag är inte ens säker på att det är ett självporträtt. Kanske står min dotter framför mig och tar denna bild. Jag är inte säker. Det syns i bilden. Lite naket osäkert letar sig fram. Allt är därmed nytt. Det nya är ännu inte erfaret. Nu håller jag kameran mer i min hand. Här på denna bild...ser jag att kameran är ett tämligen okänt objekt... med objekt. Det syns när lärandet sitter i människan. Och inte utanför henne. Här är lärandet på väg in. Men ännu utanför. Det är ett år mellan  bilden som jag publicerade strax innan. Jag tycker om den här bilden. Jag tror jag ser min dotter in den.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Jesús J. Granero

Anne-Marie,
Fina bilder, självportret, och tankar vi fâr ut av Dig.
Ha en vacker och lungt drömmande natt till en lärande och givande dag. Spännande!
Med stor vänlighet, Jesús

2007-10-01 @ 00:26:27
Postat av: jos

Lisa sa att hon fått din burmalogga skickad till hennes facebook. It spreading minsann. Kram

2007-10-01 @ 01:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback