NATTLJUS I LUND

image1529

I nattljus summerar jag dagen...

Lund... Gunneboskolan... Nya Zeeländska föreläsare och skolutvecklare.... bloggreallifemöte... en bloggvän satt mitt emot mig... SPRÅKMAKARGATAN...som jag varmt rekommenderar... mitt i processen... passiv idag... inlyssnande... gensvarande... skolvision... också min... jag vill .... skola.... JAG VILL HA EN SKOLA, där skola ska läsas som en generell tanke... som ständigt utvecklas... i riktning mot en uttalad vision. Här där jag sitter...sitter jag i en vision... det rör sig... framåt... och in i framtiden...
Jag vilar huvudet för nu är det fullt ... adderande ....
Imorgon är jag agerande.... adderande praktiserande...

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Liza

Nöjet är helt på min sida Anne-Marie! Du är sannerligen en inspiration! Det ska bli spännande att träffas imorgon. Hoppas att vi får chans att prata både läsning,lärande och blogg...
Bästa hälsningar
Liza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback