DET VACKRASTE BREV EN LÄRARE KAN FÅ

Hej Anne-Marie !
Jag har hört att du har slutat strax före jag skulle börja i 7:an
Jag är väldigt ledsen ... för att du har slutat.
Jag var ändå glad när vi slutade 6:an för att du skulle stanna kvar i XXXXXskolan, så att vi kunde iallafall ses varje dag. Jag är ledsen också för att jag inte kunde ge dig någon blombuket till dig för allt du har gjort för mig. Du har utvecklat mig så mycket det senaste åren jag har varit med dig.
Jag tackar dig mycket för det.
Du borde ha fått all vår ära från 6B innan du hade slutat för det är du värd.
Jag har också börjat läsa boken "Brott och straff" .
Den är så spännande att man inte kan lämna boken ur sikte.
Och du ska veta att med all den kunskap du har gett mig ska jag forstätta använda i framtiden och bli till slut det jag drömmer om ,att bli advokat.
Jag ska bli en elev som gör dig stolt !
Anne-Marie ha det så bra i fortsättningen och lycka till.
Jag kommer att ge gärnet i skolan , jag kommer ta varenda steg tills jag når till toppen!

Tack så mycket för allt igen !
MVH Den blivande advokaten


______________________________________________________________________

Jag bara ler... allt detta... hopp om framtiden...vilja själv....
precis som jag stakade ut vägar...fick mina elever mig att gå på andra stigar... lite vid sidan av
den utstakade... och där fanns så många skatter, upptäcker, kunskaper, viljor, utsikter... det är
en ynnest att få vara lärare...

Jag längtar tillbaka till eleverna... det kommer jag alltid att göra!
Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Madonnan

Så fint att få, som det måste glädja dig...
Och jag undrar, har du slutat nu?.. Jag är säker på att många elever minns dig iaf.
Ha en fin dag.
Kram:)

2007-09-01 @ 18:20:56
Postat av: Elisabeth

Tänkte skriva någonting som kändes viktigt att pränta ner på den här underbara bloggen... men nu går det inte längre!! Det kommer inget vettigt alls ur den här skallen nu.. den har redan gått och lagt sig... så det är nog lika bra att jag gör det också!
Hör av mig imorgon istället!!
Ha det bäst..kram..

Postat av: Vicktoria

För att du gör skillnad...
Nattkram

2007-09-02 @ 02:07:07
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback