GÖRA EN VISION

image1602


Visioner behöver aktionen.
Det är att drömma medvetet -
ana framtiden i ett här och nu.

Göra sin vision är att medvetet röra sig i en riktning.
Från här och nu... gå in i framtiden.
Framtiden ska inte vara en vilsen oas eller en hägring.
Vi kan medvetet orientera oss in i den.

Varje individ har rätt att känna förväntningar om vad som kan komma.
Varje individ har sig själv som redskap och har sina drömmar om framtiden.
Skolan ska se framtiden... och utveckla redskapen som behövs i den.
Medvetet!

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: erica lövgren

Amen!

Postat av: Anonym

Jag gillar dig. Du är väldigt exakt. Det gillar jag. Kul att du föreläser... jag ska lyssna endera gången... Jag tror jag behöver dina ord. Anne-Marie

2007-10-05 @ 17:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback