BLOGG-SPRÅKET

diskuterades på ORDENS MAGI.... och jag vet ju... hur det är från insidan. Ännu är det mycket okunnighet om vad en blogg är. Jag kan sälla mig till dem. Jag visste ingenting förrän jag själv startade en blogg. Jag visste inte vad en blogg var för något. Mitt första bloggbesök var hos Metabolism... då de hade skrivit ett gensvar på en artikel jag skrivit för Skoltidningen. Jag läste med förundran... när jag nu bloggar själv ser jag bara möjligheter.

Bloggspråket... jag vet... att bloggarna är många, många. Och jag vet att språket här är lika språkrikt och rikligt och framförallt .... det är många som bloggar. Bloggen är inte ny....den har funnits länge... men kunskapen om den är liten.

Bloggen är en plats för kommunikation.
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Bloggen vidgar synfältet betydligt!
Nu har jag stängt min växthusblogg för säsongen men livar upp min gamla blogg istället.
Ordglädjen finns ju kvar trots att blommorna vissnat.

Postat av: erica lövgren

kommunikation
reflektion
diskussion
passion
och nu...
manifestation för demokratin :)

2007-10-02 @ 21:41:19
URL: http://klassiskt.blogspot.com
Postat av: HeleneP

Lite bloggigt med ... ... istället för punkter och kommatecken.
Din blogg är fantastisk!

2007-10-03 @ 22:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback