Via MAIL till BLOGG





Hej Anne-Marie
Jag skulle kunna skriva det till dig varje dag, för jag tänker det varje dag. Din blogg ger så mycket på alla möjliga plan. Den utmanar min kunskapssyn och människosyn. Den väcker mitt bildseende. Den gör mig till en bättre mamma och vän. Den lockar mig att titta bakåt och kika runt hörnet. Den gör mig uppmärksam på att livet är här och nu och runt omkring.



Detta fick jag i min mail. Inte i min blogg. Men jag har talat med denna avsändare, frågat om jag får göra detta offentligt. Och det fick jag, Ibland kan man behöva det goda,,, det vackra gensvaret. När jag får det, blir jag glad,
så där varm inombords, som borde vara en mänsklig rättighet att få känna varje dag.

Kram till avsändaren...
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Så där kände jag mig när jag läste din kommentar om smultronstället. Några ord som i sin kombination gav mig en varm känsla.

Postat av: Anne-Marie Körling

Det var roligt att läsa.
Tack Lilla B.
Tänker i sagor när jag läser din signatur.
Och alla ni som är växtintresserade vill jag hänvisa till bloggen www.vaxthusbloggen.blogspot.com
Anne-Marie

2007-05-19 @ 20:41:27
URL: http://www.annemariekorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback