MAYDAY ESTONIA

... ett nyhetsprogram, idag, denna kväll, Uppdrag granskning

...13 år, efterår ... och det känns ibland obehagligt nära.

Det är som en evig våg sköljer in - ett bogvisir inom oss anhöriga är för alltid borta.

SVENS BILD - SORG
Det är som Bodil Malmsten skriver -
det finns ett kort innan och ett oändligt efteråt.

Tsunamivågen slår över, slår över, slår över....om och om igen.
Trots att ingen vill att den ska göra det.

Minns det ni som är där ute bland sörjande i skolor och på arbeten.
Sorg är sorg. Ibland, trots att man kanske inte tror det, blir den dagsaktuell,
oavsett när det ägde rum.

Efteråt blir efterår!

Anne-Marie


 
  

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så sant! Den dagen jag miste mitt barn delades mitt liv i innan och efter....

Postat av: Anonym

Om du var här - skulle jag lägga en varm hand över din! Anne-Marie

2007-05-30 @ 09:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback