LEKTIONER MED SKRATT I...

KITTLANDESYSKON1963

Vi skrattar varje dag - väldigt ofta - jag tror varje lektion. Det är bra. Idag skrattade vi åt ett gammalt bus som två av mina elever hade utsatt sina fröknar på sexårs med.
Så här gick det till:

Mina elever smög in på personaltoaletten, tog den flytande tvålpumpen, hällde ut innehållet och hällde i
flytande målarfärg. GRÖN. Så när fröknarna Anders och  den andra skulle tvätta sina händer fick dom
gröna fingrar...

Detta var uppstarten till samtal om världens bästa bus!
Jag minns mina egna. Mer förtäljer inte denna historia.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Mia

Hmmm.... var det min unge tro? :-)

2007-05-23 @ 22:22:49
Postat av: Anne-Marie Körling

Då ska du vara stolt!
Det är jag! Fröken STOLT!
Anne-Marie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback