ORD o BILD i REPRIS - som på TV

VERALÄSERBREV

Jag är förälskad i den här bilden. Den visar min mamma. Den har jag visat massor av gånger här. Jag tycker att orden hon läser är som solar. Se så hon lyser. Hon lyser upp av ord. Ord som är tänkta, kända, upplevda och är skrivna med vilja, förmedlarglädje... jag kan inte annat än älska denna bild. Ordet är viktigt. Se så rätt det kan bli när ord är skrivna med en sådan känsla. Vi som skriver - vi skriver alltid in oss i någon annan. Det är viktigt att tänka på. Ord kan stråla. Men också mörka...

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Vilken UNDERBAR bild.
Vicktoria

2007-07-30 @ 22:38:27
Postat av: Anonym

Tack Vicktoria. Anne-Marie

2007-07-30 @ 22:51:42
Postat av: Bloggblad

Verkligen en härlig bild. Tiden ser ut att stå stilla i ljuset från fönstret och från brevet.

Postat av: Anonym

Hmmm - så fint. Ljuset från brevet. Nästan en egen diktbörjan...ska fundera. Allt gott. Anne-Marie

2007-07-31 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback