"i ett rike av 29 bokstäver"

"...en skrivande människa, som lever likt en upplyst despot i sitt lilla rike av 29 bokstäver, punkter, komman, kolon, semikolon och - tankestreck."

skriver Peter Englund i sin blogg - under Att göra TV.

Bild A-M Körling



Detta rike av bokstäver. Det är så vackert. Vi är många som kan leka där, vara kungar och drottningar, prinsessor och prinsar, despoter, och demokratiska, högljudda, lågmälda, försiktiga och målande... vilket vackert land vi har. Och hur gränslöst är det inte. Begränsningarna skapas av ett du och ett jag.

Tack Peter Englund
hälsar Anne-Marie från en ö i alfabetet.



Kommentarer
Postat av: Jan-Olov

Ändrat utseende!
Vad cool din blogg ser ut nu.
Heja!!

2007-07-07 @ 20:03:44
Postat av: Jesús J Granero

Anne-Marie
Frân ditt a till ditt ö välkommen âter
Jesús frân Madrid

2007-07-07 @ 20:14:04
Postat av: Anne-Marie Körling

Tack Jan-Olov - jag är så nöjd med min blogg. Den blev precis så som jag önskade den. Har länge velat ha en personligare blogg. Nu har det lyckats mig. Så här vill jag ha den. Fick väldigt bra hjälp annars hade jag inte fått det att fungera. Jag är glad att du kommenterade den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback