BLOGGSUPPORTEN är alltid där...

image740

Jag har en hjälpknapp. Hjälp! heter den knappen. Ibland tycker jag hjälpknappen skulle heta Panikknappen! Men när man klickar på Hjälpknappen så sänder man iväg sitt blogg-sos.

Det går ett otroligt litet tag så är bloggsupporten där...och vänligt skriver - gör så här du...kanske är det titeln i en av dina bloggar som är för lång...pröva det...och återkom om det inte fungerar.

Jag tycker det är trevligt.
Känns lite personligt.

Då slår det mig att det måste vara tusentals personer som behöver blogghjälp. Jag är en av dem. Hur gör de för att behålla vänlighet och snabbhet, gensvara och rätta till?

Jag tackar och bugar för hjälp jag fått.
Jag lär mig under tiden.

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Jesús J Granero

Kan inte lâta bli!
Inga kommentarer?....dâ sâ: "Du har postat i luften med ett vacker frimärke pâ"
Jesús

2007-07-06 @ 18:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback