BLOGG - ATT INTE SKRIVA...

Jag har inte skrivit på två dagar. Har väldigt få uppehåll i min blogg sedan jag startade.
Två dagars tänk...så nu sätter jag lite fart igen. Har haft många pedagogiska funderingar under dessa dagar. Fått god hjälp av en inspiratör att tänka. Själv har jag varit lite tänk-spridd.

Annat har pockat på...

Detta kan tänkas... och har samtalats om...

* Död kan inte kompareras död, dödare, dödast

* Strategier kan ibland bytas ut mot nya strategier

* Sms är ett märkligt språk som lämpar sig till - very short messages - men används alldeles för sällan så.

* kommunikationsradio finns inte i svensk ordlista från 1986

* Kommunikationsradio - hur man talar i en sådan...ibland är det envägskommunikation...


Lite kul är det att fundera och tänka ihop...

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: erica lövgren

Saknat dig...det har jag... :)

Postat av: bondunge28

en blogg är mina 15 minuter i etern som får mig att finnas lite till

2008-01-20 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback