LJUMT INTRESSE

Jag har haft ganska ljumt intresse för Facebook.
Men igår kunde jag inte sova.
In i småtimmarna var jag vaken.
Då gick jag in på Facebook.
Nyfiket måste jag säga.
Det där med vilka man är vänner med...?
Jag tror man kan tänka - vilket kontaktnät man har.
Jag tar orden så bokstavliga tänkte jag också.
Nu är jag vän med
Så är det ju inte riktigt. Jag hyser möjligheter att bli vän med de jag har kontakt med.
När jag tänkte så insåg jag att jag kunde bjuda in de som jag har kontakt med på ett eller annat sätt.
Jag hade roligt. Och det sätter jag ett mycket stort värde i.

Anne-Marie

Men jag undrar - var är alla pensionärer? Jag har en del jag gärna skulle lägga till i min Facebook.

Kommentarer
Postat av: Sara

Roligt att du hittade mig där (på Facebook alltså). Hoppas du får en fin söndag!

Postat av: Kersti

Jag har också varit där, men jag måste erkänna att jag inte riktigt förstod mig på det. Orkade inte sätta mig in i det helt och hållet. Nej jag ville inte lägga tiden där. Jag lägger hellre tiden här. Så är det.

2007-12-09 @ 23:15:33
URL: http://plommenad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback