TEDxSTOCKHOLM





Vi uppmanas att skapa en egen liten presentation av oss själva idag. Det ska ju mingeltänkas och gemensamhetsdiskuteras och middagsätas och lyssnarfunderas - och självklart presenteras på olika nivåer och sammanhang. Jag ritade den här loggan för flera år sedan. Jag tror jag gör något med den! Jag tycker min lilla logga hör ihop med möjligheterna - om jag inte varit uppkopplad  och inkopplad hade jag aldrig lärt känna så många människor, fått ta del av oliktänkande och nytänkande, skapat nya vänner och kollegor och fått ta del av great-thinkers-from-all-over-the-world.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Johaaanaaa <3

Hej =) fin blogg du hade. följa varandra med bloglovin? <3

Postat av: IT-mamman

Lycka, lycka till!

2009-09-19 @ 09:46:56
URL: http://itmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback