För stora sångarord



Anne-Marie tackar
Jenny Morelli!

Kommentarer
Postat av: majvor

Charmigt? Kul? Jag tycker inte det. Inte för att alla barn behöver sjunga Bä bä vita lamm...



Men förklara gärna för mig om du tycker jag är inskränkt!

2009-09-02 @ 19:20:38
Postat av: Anonym

Det finns mycket att tänka kring den här och liknande filmer. Först tycker man kanske att den är söt och lite rar, men jag får också lite ont i magen. Det är något som inte stämmer - och jag tror vår barnsyn hamnar i konflikt. Jag gillar att jag hamnar i konflikt och att jag tvingas tänka. Det är förvuxnandet jag vänder mig emot. Kanske är jag inskränkt? Förklara gärna för mig?

Anne-Marie

2009-09-02 @ 19:24:21
Postat av: majvor

Jag tycker framträdant i sig är ok, men sångtexten... Gissar att det finns barnlämpligare texter även inom countrymusiken...

2009-09-02 @ 19:37:28
Postat av: (A)nders

Oj vad skönt att fler tyckte som min egen reaktion när jag klickade in för att skrive en liten bekymmrad kommentar

2009-09-02 @ 19:57:20
Postat av: Anonym

Jo - det kanske viktigaste är att vi tänker en aning djupare än att bara acceptera det vi får ta del av. A-M

2009-09-02 @ 20:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback