Twitter-kvitter kap 14



Jag går runt. När jag har gått runt är jag tillbaka där jag började. Men jag gick inte runt hela tiden. Jag slog mig ned i cirkeln. Det finns ett strandkafé för morgonpigga båtutflyktare. Där satt jag och tittade ut över farvattnen. Det är något med detta far-vattnet. Man kan tänka på sin pappa. Man kan tänka på en resa. Jag tänker på båda. Mest tänker jag att jag vill resa iväg. När jag tänker att jag vill resa iväg, då reser jag mig upp och fortsätter att gå runt för att komma tillbaka där jag började.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: maria

hej Anne-Marie

jag läste just det här inlägget på en (enligt mig, väldigt tänkvärd) blogg jag följer. Jag fick en väldigt stark och direkt impuls att skicka inlägget till dig

till någon som inte går i kvadrater utan i ... spiraler?

http://hemlos.situationsthlm.se/johnny/2009/05/lugnt-liv-lugn-tid/



ps

jag hittade ingen mailadress till dig ... finns det någon?

2009-05-22 @ 12:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback