Jättemånga fler inlägg idag...

... för jag är hemma och är sjuk.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Mattemamman

Tänk att just du skulle behöva vara hemma och vara sjuk just idag... när just du påverkat min dag till att bli så bra. Jag läste lite i din bok och fastnade för detta med att skriva korta noteringar på en elevlista. Tänk vad mycket mer jag såg, så mycket mer jag hann och vad roligt det ska bli att ta vid där jag slutade. Ser redan fram mot måndagen fastän fredagen nästan bara börjat.

Så även om du inte fick vara med dina elever idag så fick du på sätt och vis påverka mina elevers dag idag:-)

Krya på dig och jag hoppas att du får en trevlig helg!

2009-05-08 @ 14:15:50
Postat av: Lena T

Vad? Hur? Krya på dig! Vila, lugna promenader (utan kamera?, låt den "djävla kroppen" komma ikapp din hjärna...

Kram Lena

2009-05-08 @ 20:29:40
Postat av: IT-mamman

Nä men! Är du sjuk?! Tänker på dig och önskar att du snart, snart blir frisk.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback