PÅ LÅTSAS...

Nyss var jag och lekte med en treåring...

- Här kommer en liten anka. Ankan säger - Jag vill inte bada, jag vill inte bada...börjar jag lekprata.
- Näe AMI, ankor kan inte prata, dom pratar bara på låssas...säger treåringen.
- Jo, den här ankan kan prata, envisas jag för jag vill lekberätta...
- Du får din anka prata... mina ankor ska bada...säger treåringen.


Så var det med den leken.
Där satt jag med en liten plastanka och den pratade på... jag vill inte bada, jag vill inte bada. Dom andra ankorna badade och treåringen lekte. Där satt jag med min talande plastanka.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: LenaA

Vad roligt! Så kan det gå, plastankor kan bara prata på låtsas.

2009-03-08 @ 08:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback