Spridd symfoniorkester - och samlad ton

Det är fullt möjligt att spela i en symfoniorkester fast inte delta genom fysik närvaro. Trots det blir det ett framfört verk av en samlad synfoniorkester.Vad betyder det för skolan att lärande och samspelande inte behöver vara i samma rum.

Jag tänker på mitt lärarkollegium. Jag har ett fysiskt lärarkollegium. Det är begränsat i tid och rum. Vi samlas i en liten skara på en fysisk plats. Jag har också ett gigantiskt stort kollegium via min blogg och det nätverk mina bloggkontakter skapar. Jag har också facebook där lärare lyfter frågor. Jag har också de utanförrum som jag kliver in i och deltar i som pedagog och skapar nätverksutveckling.

Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback