Omslutande elevord



Jag har varit i mitt klassrum. Nästan märkligt då det är tomt. Det är eleverna som gör själva klassrummet. Regnet vräker ned utanför men doften av de gula trädblomstren stannar kvar och lyfter fram en sommarkänsla. Jag plockar bland papper och avslutar med att gå igenom mina elevers läroprocesser, ser utvecklingar och fortsättningar hos var och en av dem, är noggrann och skriver ned det mesta i dokument som jag ska sända hem i kuvert. Jag hittar en liten förklaring om mig själv i en elevbok. Och jag stannar upp i mitt tänkande - ser kanske inte modet jag besitter - men vet att den sista raden är väldigt annemarie-giltig.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Öpedagogen

Hon är alla barns ambassadör :D

Postat av: Lena T

Vilken klok elev. Men så har hon ju också haft en god förebild att utvecklas tillsammans med.

2009-06-12 @ 19:39:58
Postat av: Anonym

Tack - ni värmer. A-M

2009-06-12 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback