Lyssnat till i Almedalen



Dessa har jag lyssnat till i Almedalen:

* två killar som matematiktänkte vid URsmart. - Det här var ju hur kul som helst!
* Jan Björklund då han talade i Almedalen.
* Projektledarens funderingar.
* Flera lärare som samtalar med mig och tänker, tycker och kramar om och säger - Vi ses!
* Max Entin och lite ur hans familj. Wow så roligt, trevligt och härligt.
* Lärarförbundets personer och tänkare.
* Killfröken
* Öpedagogen
* Mig själv som pratar, pratar, pratar
* En skolchef i telefonen
* Cafepersonalen som försökte få 30 kronor för en kopp kaffe...
* Apotekaren som sa att där borta finns skoskavsplåster
* En matematiktalande person som gav matematiken ett värdigt och begripligt språk
* En ensam person som talade högljutt med sig själv.
* En man som frågade om jag var conectad... till nätet.
* En av mina anonyma bloggläsare som ... gjorde mig varm om hjärtat.
* URfolk som gör mig varm om hjärtat
* Passion Pedagogikfolk som passionstänktalar - de kommer från Fryshuset

och många många många fler.
Anne-Marie,
som är i högform.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback