Gästbloggare på min blogg

Hej.
Jag har fått tag på en bra bit skvaller: Inom kort kommer Anne-Marie ta steget över till rör(l)ig media. Detta med anledning  av kombinationen att Anne-Marie sprudlar av  klokskaper om barns skolrättigheter och att jag tillfälligt kommit över inloggningen till en videoblogg för Lärarförbundet...

<På grund av tekniska tillkortakommanden (=datorn i min ryggsäck har typ världens sämsta batteri) kan jag inte visa er klippet här och nu. Inom kort finns det dock att beskåda på
youtube.com/lararforbundet och på lärarförbundets framsida...

Som en liten pausfågel erbjuds intervjun jag gjorde igår med Bert Karlsson... 





Nu hinner jag inte skriva mer. Anne-marie kommre tillbaka... det här stannar melan oss, eller hur?

//Killfröken

Kommentarer
Postat av: Kersti

Jag väntar otåligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback