Förmedlarviljan i det fria




Väggklotter eller författare i aktion?
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: kamikaze

Det ser ut som fortsättningen på det livsöde min far samlade på under nittiotalet. Han hittade dem på stan, tog hem dem och dechiffrerade dem. Kvinnan berättar om sitt liv. Hon satte upp på olika ställen i stan under hela decceniet, mot slutet blev det mer och mer svordomar, mer rasistiska sådana, mindre sammanhang och mindre teckningar. Min far sa att hon mådde sämre, att det var sorgligt nu och inte längre både sorgligt och... ja något mer. Han tröttnade. Den översta bilden du scannat in tycker jag jättemycket om. Kanske mår hon bättre nu, kanske går det i perioder? Jag har aldrig tittat så länge att jag lyckats tolka texten/bilderna, men jag har sett så mycket av henne, det måste vara samma kvinna.

Postat av: annemarie

Tack för upplysningen. Jag har sett de här sakerna ute i det fria, nu finns de här på min spanarblogg. Anne-Marie

2009-07-28 @ 16:17:56
URL: http://annemariekorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback