KOPIATORN!




Det ÄR en samlingsplats i skolan - den vid kopiatorn.

Det ÄR ett irritationssmoment i skolan - papper som fastnat i kopiatorn!
Det ÄR en förutsättning för skolarbetet - att man kan kopiera i kopiatorn.
Det ÄR ett dagligt kopierande - vid kopiatorn.

Idag fick vi en ny kopiator. En hög, teknisk, fantastisk, underbar, färgkopierande, rolig, lättanvänd, fantastisk, snabb, lättbegriplig, ny kopiator. Det kändes nästan som fest. Jag kopierade allt möjligt i rena iver. Tänk att få kopiera elevernas arbeten i fyrfärg och sända hem till föräldrarna... oanade möjligheter öppnas med ens.... och vad kostar nu det?

Glad tryckte jag på PRINT!
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det härligt med teknisk framgång - jag inväntar min/skolans Smartboard - den har kommit och ska installeras, i mitt klassrum, under nästa vecka ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback