JAG HAR EN PLAN!

Jag har en plan.
En läroplan.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Magda

Som min handledare från VFU:n brukade säga:

Proper Planning Prevents Pissy Performances!



Postat av: Kersti

Och jag har habiliteringsplaner. Det är skönt att ha något att hålla sig till.

2009-01-29 @ 22:01:51
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Lena T

HA! Men du har ju det viktigare: En UTLÄRNINGSPLAN! Eleverna lär ju det som lärarna lär ut...Läroplan brukar bara handla om det som eleverna ska lära sig...The crucial point är väl nu: Vad lär lärarna ut?? Det där med learning and teaching!!Önskar att vi hade två ord för de två begreppen! Du förenar ju de båda begreppen: LEARNER, du lär av eleverna vad de behöver av förklaringar, begrepp osv, TEACHER du förklarar, uppmuntrar, vägleder, t.o.m. kontrollerar och bedömer...

2009-01-30 @ 00:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback