FRÅGORNA o PEDAGOGISKA SAMTAL

Jag längtade efter pedagogiska samtal - värdigare sådana - vid skolan. Vid skolorna. I debatten. Ja inom professionen. Detta resulterade i fyra pedagogiska filmer - VIDEO FÖR PEDAGOGISKA SAMTAL - där jag också gjorde ett litet häfte till var och en av dessa filmer. Nu finner jag att frågorna i dessa häften kan användas oavsett filmerna:



Om ni vill låter jag er få några frågor... som ett litet smakprov? Jag gjorde också en film om läsning, och massor av frågor att diskutera kring läsning och läraruppdraget.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag smakprovar gärna - en liten tugga av en lärandefråga, en annan smakbit av juridiken och avslutningsvis en aptitretare fråga angående klassrummet ...

Postat av: LenaA

Gärna, jag är som vanligt en svamp. Jag läser och lyssnar.

2009-01-07 @ 19:36:10
Postat av: annika

Ett smakprov brukar resultera i att jag vill ha mer, så: ja tack vi börjar gärna med smakrovet. Spännande att se vad du har hittat på!

2009-01-08 @ 12:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback