FATTNINGEN



Jag har tappat fattningen. Det är en ganska hemsk sak att tappa. Jag vet inte var jag tappade den. Men jag har satt upp lappar, sänt iväg sms, skickat mail, för att få tillbaka det jag förlorat. Då det gäller fattningen har jag inte lärt mig kamerafattningen ännu. Alla säger till mig "Det blir skakiga bilder om du inte håller handen under linsen". Det är väl så det blir då man förlorar fattningen, det blir en aning skakigt och en aning oskarpa bilder. Då jag hittar fattningen kommer allt att klarna och bli mer handfast igen.

Anne-Marie,
som lekte med allvaret.

Kommentarer
Postat av: Mats

Fattning, uppfattning, infattning, omfattning...



Jag tror på det lösa greppet och har lagt undan min stora kamera sedan en tid. Numera försöker jag ta stöd och stå stadigt.



Allvar - finns det något annat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback