ATT FÅ ORD I GÅVA

Hej Anne-Marie
 
Vill bara skicka ett kort mail för att tacka dig. Du har fått mig att se på ord och text på ett helt nytt sätt. När jag nu läser tidningen leker jag med orden: Ordet festival i gårdagens DN blev helt plötsligt "fest i val". Jag undrade vidare hur det är att ha fest inuti en val eller hur det är att ha en fest i valtider. Hahaha nu blev det ju ytterligare en ny innebörd "valtider" - hur är tider med valar egentligen. Ja jag skulle kunna fortsätta med många fler ord. Ville bara visa min uppskattning. Det är trevligt att din tankstation har både vardags- och helgöppet  - tankstationen öppnar upp och fyller på, kanske lite som energin jag skrev om i ett av dina inlägg.



Jag tillåter mig att bli glad och tacksam.
Jag tillåter mig det.
Jag skiter i Jante!
Det tycker jag de flesta ska göra!

Anne-Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback