TWITTER KVITTER

Jag är inga twittare - men just nu är jag på Malmö Flygplats och kvittrar. Jag öppnar min mail och får detta underbara gensvar på boken Vägen Till Skriftliga Omdömen:

Hej A-M!
 
Jag har läst din bok nu.. två gånger.. jag kan inte läsa mig mätt på boken, plötsligt måste jag bara läsa en stycke.. boken finns hela tiden med mig.. boken är en guldgruva att ösa ur, så mycket inspiration på en gång. en kollega på skolan frågade vad jag läste under lunchen, jag berättade om boken, hon ville låna den av mig.. men jag kan inte vara utan den. hon får köpa en egen. så tack för en underbar bok.


Jag tackar och kvittrar gladeligen in i flygplanet - Mot Stockholm!
A-M

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller med föregående talare. Jag lånade ut min bok till min rektor - i två veckor!! Nu har jag den äntligen hemma igen och läser den för andra gången. Denna gång stryker jag under, skriver frågor, hmmm:ar och funderar. Har precis kravlat mig upp ur soffan, lite lagom tilltufsat i håret, då jag läst den liggandes. Jag har blivit så intresserad och nyfiken på "hur att ställa frågor". Har du någon frågeskola man kan få skriva in sig i? Jag vill bli bra på att ställa frågor och på det sättet hjälpa mina elever att få syn på deras lärande. Vilket fantastiskt yrke vi har!! VI BLIR JU ALDRIG FULLÄRDA.

Postat av: IT-mamman

Håller med läsaren!

Flyg försiktigt. Du är dyrbar.

2009-04-22 @ 21:25:46
URL: http://itmamman.se
Postat av: Anonym

Det finns en diktstrof av Bruno K. Öijer: Vackra ögon rullar över dessa rader - ni som läser jag ler från alla bokstäver i boken. Mot mina läsare och för mina elever... Anne-Marie

2009-04-23 @ 06:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback