SJUNGER idag på

JAG SJUNGER IDAG HÖGT OCH LJUDLIGT PÅ DESSA SÅNGER:


Peter Lemarc; Kan inte viska högre än så här...

Beatles; Here comes the sun...
Beatles; I want you...





Och de sånger jag sjunger högt har inte med smak och tycke att göra ... jag vaknade med dessa sånger på mina läppar idag. Förbereder en föreläsning på musikhögskolan i Malmö ... ska dit på onsdag och snacka om hur man blir en tongivande lärare...

Anne-Marie,
som alltid sjunger då jag är glad, och utan att veta om det, nynnar jag nästan jämt. Mina barn bad... snälla om du ska sjunga så sjung åtminstone rätt text och en aning mer tonsäkert (tonåringar... tänkte jag och sjöng vidare, det finns något som heter vuxentrots också, och mammor som tar sina egna tongångar och går en bit ifrån).

Trudilutt på Er!

Anne-Marie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback