PRECIS INNAN ...





Ibland kan jag snubbla ... i tillvaron. Det är en aning ensamt att snubbla i tillvaron. Idag höll jag på att snubbla i min skola. Precis då jag tänkte att nu snubblar jag, nu känns det lite som om jag ska snubbla så räcktes en hand ut med en mängd ord i. Den sträcktes ut mot mig precis då jag tänkte ... nu faller jag ...

Jag föll inte. Jag tog fatt i handen som innehåll de där orden jag behövde för att inte falla. Jag fick några ord jag tyckte mycket om . Jag har dom i min hand. I fall att.

Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Mats

Bra att ha!



Jag minns en tecknad serie om den onde kalifen Iznogoud.



Hans snälle men dumme betjänt hette Brah at Hamed - ungefär som dina ord!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback