INKÖRSLISTA

INKÖRSLISTA

* ett ritblock
* tuschpennor
* en present till någon
* en rad ord
* vänliga leenden
* en tvål med lavendeldoft
* choklad för sorgsna medmänniskor
* två rosor med en aning av förgätmigej
* plåster mot arga ord
* kaviar till 12 smä ägg från frigående höns
* drömmar om framtiden
* tre stunder vid havet
* en horisont som lovar gott väder
* en arm att vila hjärtat emot
* två stolar tätt intill varandra
* tre stora ord
* en förpackning förlåt i en 3 dl tetra att hämta från kyldisken
* en biltur vart som helst

A-M

Kommentarer
Postat av: Mattehäxan

Hej

Jag har startat en ny blogg om matematik och jag har faktiskt länkat till dig! Hoppas att det är ok. Jag vet att du är mer inne på språk men jag brukar smyga här och gillar din blogg mycket. Jag kan faktiskt säga att du inspirerar!



ha det gott och trevlig långhelg!

/mattehäxan

Postat av: Anonym

Du är välkommen. Det är roligt att få en matteblogg också - jag skriver en del om matematik - och ska naturligtvis länka till dig så snart jag kommit på hur... Välkommen till bloggvärlden hälsar jag och säkert många andra. Annne-Marie

2009-04-10 @ 13:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback