PEDAGOGISKA SAMTAL



De flesta längre och djupgående pedagogiska samtal har jag med mitt förlag, ja... inte förlaget direkt, mer med dem som arbetar i det, min förläggare är en lysande framtidsutsiktare, min redaktör mycket värnande om nytänkande och skrattet hos marknadsavdelningens representant är gott .. Då jag lämnar Bonniers regnar det... och min bil är felparkerad utanför Bonniers dörrar. Jag har aldrig fått parkeringsböter där... det är märklig men så är det. Kan bero på att jag parkerat mer än min bil hos dem... jag har parkerat mina idéer och mina ord.

Anne-Marie


Kommentarer
Postat av: Enver López Ávila

igår kom mina böcker hem, från Adlibris. En av veckans inköp är Cartarescu, en av mina personliga, närmaste favoriter. När jag inte kunde sova, inatt, läste jag i den, och beundrade den vackra utgåvan. Och då la jag märke att det var Bonniers som hade gett utt den... kollar lite i deras hemsida. Vilken underbar samling. Snart är hela deras samling i min hjärna ;-)

Jag är glad att du får samarbeta med dessa förvaltare och vänner av kunskap, skönhet och tänkande, vilket du också är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback