PRESSAT värre!



Jag har pressat in ett möte denna morgon.
Ska delta i skolforums pressfrukost.
Ingen press på de som talar.
Men press som lyssnar och pressar ned ord i pappersmassan.
Tidningsreportrar kommer tryckpressa  ord och tankar.

Jag är inpressad i pressrummet denna morgon,
De serverar pressad apelsindricka, pressad skinka, pressgurka, och esPRESSo.
Jag är inte pressad själv, men sätter kanske press på någon.
Jag ska pressa in ett inlägg här.


Anne-Marie,
som bara har lekt med orden, men jag är där, och jag lovar skriva något litet eller något stort.

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag har varit på Skoldagar i Malmö och måste erkänna att det är ett ganska säkert sätt att skaffa sig brännande huvudvärk!



Det enda som skulle kunna få mig att gå dit igen är nog om Tamara Press serverade pressylta...



Men jag hittade ett stort förlag och en trevlig redaktör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback