LÖRDAG och VANAN




Lördagen - Den tillåtande bara-vara-dagen.
Lördagen börjar så här:

Kaffe -  naturligtvis, svart, hett, mycket, stor kopp!
Blogginlägg -  medan kaffet sipprar igenom filtret.
DN och SvD - lång- och noggrannläsningen.
DN korsord - blir en helgrysare. Jag kan sitta i timmar över korsorden.
Skrivande - idag ser hösten så röd, blöt och kall ut så jag skriver in mig där jag är.
Promenerande - näe - idag är det blött, kallt, grått...

Och på kvällskvisten... då har jag varit för mig själv en hel dag!
Anne-Marie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagen syns grå idag. Kan vi mentalt "fira skymning" tillsammans....?.....är din önskan att att vara alldeles själv heeeela dagen. Kanhända att du knackar på min öppna dörr. Det vill jag.Låt oss leka "Tankeleken".Den är så befriande och totalt utan spelregler.

2008-10-11 @ 09:21:03
Postat av: Anonym

Tack för inbjudan.Jag är där jag är. Allt gott. A-M

2008-10-11 @ 10:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback