INTE I MINA KVARTER



Inte i mina kvarter utan i någon annans kvarter strosade jag runt idag. Nja... det regnade...så jag sprang snarare in och ut i det som gick att springa ut och in och igenom i. Jag var i affärer jag aldrig sätter min fot (störtregn) och jag var inne bland mat jag bara kunde titta på då jag inte hade vare sig plånbok, kort eller lösören med mig (mindre störtregn utanför). Och varefter timmarna gick så började magen säga ifrån - hungrig! Jag vet inte om det är så att magen reagerar efter att ögonen sett sig mätta... eller om det är så att när man tittar noga på mat så börjar man bli hungrig. Då ringer telefon helt oväntat i min ficka...

- Lust att komma och äta med oss ikväll?
- Japp, svarade jag.

Anne-Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback